Cég Típusa
Cég
Fizetés típusa
Fixed
Kampány Határidő
1-3 Hét
Elvárt Tapasztalat
Kezdő
Nyelvek
Magyar
Követők száma
Bármely

Cél: Lendületes, megnyerő videó létrehozása az MG elektromos autó bemutatására a TikTok platformon, hogy felkeltse az érdeklődést a jármű iránt.

Célközönség: Fiatal, környezettudatos autórajongók, akik érdeklődnek az elektromos járművek iránt és aktívan használják a TikTokot.

Hangulat és Stílus: Vidám, lendületes és informatív. A videónak dinamikusnak kell lennie, hogy lekösse a nézők figyelmét, miközben bemutatja az autó különleges tulajdonságait és előnyeit.

Fő Üzenetek:

  1. Teljesítmény és Fenntarthatóság: Hangsúlyozzuk az MG elektromos autó kiváló teljesítményét és a környezetbarát jellegét.
  2. Stílus és Kényelem: Emeljük ki az autó modern és stílusos kialakítását, valamint a kényelmes belső teret.
  3. Technológia és Funkciók: Mutassuk be az innovatív technológiákat és az okos funkciókat, amik az MG modellt jellemzik.

Tartalom:

  1. Felvezetés: Figyelemfelkeltő kezdés, például az autó dinamikus bemutatása különböző szögekből, zenével és gyors vágásokkal.
  2. Teljesítmény és Fenntarthatóság: Rövid részletek az autó hatékony elektromos motorjáról, a gyorsulásáról és a zéró károsanyag-kibocsátásáról.
  3. Stílus és Kényelem: Belső tér bemutatása, a modern design, a kényelmes ülések és az esztétikus kialakítás hangsúlyozása.
  4. Technológia és Funkciók: Pillanatképek az autó okos funkcióiról, például a vezetéstámogató rendszerekről vagy az infotainment rendszerről.
  5. Hívás a cselekvésre: Arra ösztönözni a nézőket, hogy tudjanak meg többet az autóról, kövessék az MG hivatalos oldalát vagy látogassanak el az üzleteikbe tesztvezetésre.

Formátum és hossz: Rövid, dinamikus vágásokkal dolgozzunk, 15-60 másodperc közötti videóidővel, hogy megfeleljen a TikTok formátumának és a felhasználók rövid figyelmének.

Kreatív Elemek:

  1. Gyors vágások és dinamikus átmenetek a figyelem fenntartására.
  2. Ütős zene vagy hangulatú zenei aláfestés a videó lendületének fokozására.
  3. Szövegek vagy feliratok használata az autó fő tulajdonságainak kiemelésére.
  4. Hashtag-ek és cselekvésre ösztönző elemek (pl. “Kövesd az MG-t az új autódért!”).

Mérföldkövek és Hatékonyság Mérése: Videómegosztások száma, like-ok, kommentek és az MG hivatalos oldalának látogatottsága a videó megjelenése után.

Elvárt Témák

Autó-motor

Ajánlat Küldése

Ajánlatok

csaba.toth 2 év ago
Költségkeret

30000 Ft

Kampány típusa: Fixed
  • Cég Típusa:Cég
  • Project type:Fixed
  • Határidő:1-3 Hét
  • Tapasztalat:Kezdő
  • Nyelvek:Magyar
  • Követő kategória:Bármely

Cég Információk

MG Cars

  • badge
  • No. of Employees:1-10